Életmentő ékszer top 5

kiskatka |

Rosszullét esetén életmentő lehet a tárcában lapuló "Cukorbeteg vagyok!" vagy "erre-arra allergiás vagyok!" kártya, esetleg karkötő vagy egyéb, informáló ékszer.

Ti tartotok magatoknál ilyen kártyát? És hordanátok ilyen ékszert? Milyet?

No #1

CR1310C.jpg

No #2

imgname--are_you_looking_for_a_medical_id_jewelry_check_out_laurens_hope---50226711--LaurensHopePearlWatchMedicalID.jpg

No #3

diabetes-jewelry1.jpgNo #5

images.jpg

5 hozzászólás Címkék: design ajándék allergia ékszer életmentő diabétesz

A bejegyzés trackback címe:

https://diabkari.blog.hu/api/trackback/id/tr433447928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chrispooh 2014.01.06. 17:18:48

Sziasztok! Én ilyet vettem a minap fehér színben: proid.hu/proid/trendid
Szerintem jól néz ki, és a fontosabb adataim - allerigám és sajnos betegségem rá tudtam gravíroztatni.
Én ezt találtam a hazai választék közül a legjobb és legszebb megoldásnak :)

Lilla G. Ludányi 2014.04.25. 08:31:00

Sziasztok! Szeretném, ha megnéznétek a mid1.hu oldalát és leírnátok a véleményeteket! Cukrosként (28 éve) én is kerestem a Konstantin-keresztes (elsősegély-nyújtás szimbóluma a világon) karkötőt kerestem, de sajna nem találtam, ezért úgy döntöttem, hogy nem csak magamnak veszek belőle, hanem másnak is elérhetővé teszem. A cukrosok véleményére azért is kíváncsi vagyok, mert ismeret anyagokkal is fel akarom tölteni a későbbiekben még az oldalt! Próbáltam az árakat alacsonyan meghatározni. Ha tetszik jelezzétek!
Sziasztok: Lilla

Charles Ewing 2015.04.09. 20:06:10

Szia!

Az 1 érdekelne,egyszerű és nagyszerű.Bár a melóban le kellene vennem.

Charles Ewing 2015.04.09. 20:15:59

Ja,a tárcámban van kártya is!

breskó sándor 2016.05.08. 21:39:41

@Lilla G. Ludányi: Szia hol lehet ezekből rendelni és mennyi?köszi

süti beállítások módosítása