Bacarobo: Süti-hezitáló robot

kiskatka |

 

Remélem, senki sem sértődik meg ezen a poszton... Én magamra ismertem a videóban, ugyanis sokszor játszom ezt például a tejes pultnál, a Túró Rudik magasságában: "Akarom én ezt? Melyiket? Hol tart a cukrom? Belefér? Nem fér bele? Lemozgom? Vagy adjak rá bólust? Vagy inkább ne? Hogy mi van????" Bacarobo 2.0, azaz Hülyerobotok Versenye, ahol a nevezés feltétele, hogy a tervezett robotnak az égvilágon semmiféle hasznos funkciója ne legyen. Íme a Süti-hezitáló robot. Én jót nevettem. Leginkább saját magamon.

Ha tetszett, itt a többi. Tavaly a macskanyalogató cicawellness robot nyert. No comment.

 

szólj hozzá Címkék: robot süti bacarobo cicawellness süti hezitáló

A bejegyzés trackback címe:

https://diabkari.blog.hu/api/trackback/id/tr403437598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása