125 kg-tól a maratonig

kiskatka |

Történet egy apáról, aki megáltoztatta az életét, hogy a kislányán segítsen. Történet az emberi akarat és kitartás végtelen erejéről. Történet arról, hogy soha nem késő és mindig lehet változni.

Történet Neked, ha bármiben úgy érzed, elakadtál, vagy ha a diabos mindennapokat egy végtelen maratonnak érzed. Szeretettel.

Mi a Te történeted? Írd meg nekünk! diabetes@egycseppfigyelem.hu

A videóban szereplő angol feliratok összegzése: "Futás a létezésért, út a Boston maratonig. 2008 májusában, közvetlenül a 47. születésnapom előtt immáron sokadszorra ismét megfogadtam, hogy megváltoztatom az életem. 3 célom volt. 1. Egészség - diéta, mozgás és fogyás, életem nagy álma volt lefogyni. 2. Szenvedély - lefutni a Boston Maratont, ahogy az apám 1968-ban. 3.  Szeretet - pénzt gyűjteni a cisztikus fibrózis betegség kutatására és így segíteni lányomnak, Julie-nak. Feleségemmel, edzőmmel és szilárd elhatározással kezdtem neki 2008 júniusában. Aznap 126 kg-ot nyomtam és csak 10 métert tudtam futni, mert kifulladtam. A lányom 30 kg volt és fulladt." A film 9 hónappal később vált át színesbe.

szólj hozzá Címkék: motiváció fogyás futás maraton

A bejegyzés trackback címe:

https://diabkari.blog.hu/api/trackback/id/tr313445541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása