Kakaóscsiga Cukroskatától

kiskatka |

Cukroskata szerint ezt a kakaóscsigát náluk mindenki szereti. Ha a Diabet mix keveréket használják és persze nem esznek túl sokat belőle, nem olyan vészes a szénhidráttartalma. Erre is érvényes, hogy lehet nyírfacukorral készíteni. Köszönjük!

kakaóscsiga.jpg

Hozzávalók

A tésztához:

  • 25 dkg Diabet Mix linzerlisztkeverék
  • 5 dkg margarin vagy vaj
  • 1/2 zacskó szárított élesztő
  • 3 evőkanál szorbit vagy nyírfacukor
  • 2 tojássárgája
  • 3 dl tej
  • pár csepp vanília aroma

A töltelékhez:

  • 2 evőkanál kakaó
  • 1 evőkanál szorbit vagy nyírfacukor
  • 2 dkg margarin vagy vaj


"A tejből egy keveset félretettem, a tészta többi hozzávalóit beleszórtam a kenyérsütőgépembe, és hagytam, hogy megdagassza és megkelessze. Amikor megkelt, kivettem a gépből, vékonyra kinyújtottam, és megkentem olvasztott vajjal, majd a kakaó és édesítő keverékét egyenletesen rászórtam. Feltekertem, mint a beiglit, és ujjnyi vastag szeleteket vágtam belőle. 180 fokon megsütöttem. A félretett tejbe pár csep vaníliaaromát, és egy kiskanál édesítőt tettem, és amikor a tészta mejdnem megsült, ráöntöttem, megszórtam apróra vágott mandulával, és még pár percig sütöttem.

Pár darab maradt, ezeket folpacba csomagoltam, és betettem a mélyhűtőbe. Mikróban max. 1 perc alatt kiolvad, és olyan, mint a friss."

Forrás: Cukroskata blogja, az "Édes élet cukor nélkül"

szólj hozzá Címkék: recept cukroskata kakóscsiga

A bejegyzés trackback címe:

https://diabkari.blog.hu/api/trackback/id/tr873461549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása