Blogajánló - terhességi

kiskatka |

Blogokat kerestem és találtam. A következő, melyet a figyelmetekbe ajánlhatok.

4164494913_7556266430.jpg

fotó

Terhességi cukor blog

Bár ez a blog egyáltalán nem vág karácsonyi témába, de annyira megtetszett, hogy nem tudom kihagyni! Jól érthető és korrekt tartalom egy nagyon fontos témában.

Terhességi cukorbetegek azok a kismamák, akiknél a babavárás alatt mérnek emelkedett vércukorszintet. A szoros anyagcsere-kontroll rendkívül fontos a baba és a mama érdekében egyaránt, ezért a terhességi cukros kismamák egyik pillanatról a másikra találják magukat a diabos hétköznapok mélyvízében, miközben nem "csak" magukért aggódhatnak, hanem a babáért is. Nagyon hasznosnak találom a blogot, tetszik, főleg mert annyira kevés használható tartalom van a témában a neten!

A blogíró bemutatkozása: "Terhességi cukrod van? Mihez kezdtél, amikor kiderült? Megijedtél, vagy csak összezavarodtál? Nem értetted, mi történik veled? Könnyedén vetted? Mindenki máshogy éli meg: amikor kiderült, hogy terhességi cukrom van, először felháborodtam, hogy ez mekkora marhaság. Nekem nem lehet! Napokig csak tagadtam, hogy igaz lehet ez az egész. Aztán rájöttem, hogy valamit tennem kell, a babám érdekében, de azt sem tudtam, hova forduljak segítségért. A diabetológus ellát néhány jó tanáccsal, ám egyrészt a rendelési időig eltelő egy nap is egy évnek tűnhet - egy hét meg még többnek, és az nem is feltétlenül elég, amit ott megtudsz. Ezt az oldalt azért hoztam létre, hogy megosszam a tapasztalataimat mindenkivel, aki hasonló cipőben jár, mint én voltam: nem tudja, hova forduljon segítségért a problémájával."

Mégis van kapcsolat! Van nagyobb ajándék egy új földlakónál?

szólj hozzá Címkék: újszülött terhes terhességi gestatios diabetes

A bejegyzés trackback címe:

https://diabkari.blog.hu/api/trackback/id/tr213454860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása