Gesztenyével töltött pulykamell

kiskatka |

Cukroskata, az "Édes élet cukor nélkül" blog írójának ajánlata karácsonyi ünnepi vacsorához. Köszönjük!
 

gesztenyés pulykamell.jpg

Hozzávalók:

  • ½ kg pulykamell
  • 20 dkg füstölt bacon
  • 20 dkg Maroni egész gesztenye
  • 10 dkg tökmag
  • 10 dkg Spar Vital dióbél
  • 10 dkg fenyőmag
  • 1 db tojás
  • 1 vöröshagyma
  • 1 csokor petrezselyem
  • só, bors
  • 1 kg újkrumpli
  • 2 csokor petrezselyem

 

Elkészítés

A gesztenyét enyhén sós vízben megfőztem, és krumplinyomón átnyomtam. A bacon felét aprók kockákra vágtam, és zsírjára pirítottam. Hozzáadtam egy fej finomra vágott vöröshagymát, a petrezselymet, a diót, a fenyőmagot és a tökmagot. Sóztam, borsoztam, és összepirítottam. A gesztenyéhez  hozzáadtam a szalonnás-hagymás magokat,  és a tojást, és az egészet jól összegyúrtam. A pulykamellből nagy, vékony szeleteket vágtam, megkentem a töltelékkel, feltekertem, mint a beiglit. A kis duci hengereket körbetekertem a bacon másik felével, és egy sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokon megsütöttem. Másnap hidegen ettük, úgy is finom volt.

A bacon kisült zsírjába újkrumplit tettem. Nem hámoztam meg, és csak a nagyobbakat vágtam félbe. Megsóztam, megszórtam petrezselyemmel, és a sütőben 220 fokon megsütöttem."

szólj hozzá Címkék: recept pulyka gesztenye cukroskata édes élet cukor nélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://diabkari.blog.hu/api/trackback/id/tr293461512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása